[Pardus-kullanicilari] BT sınıfında pardusa göç için teknik destek

What you get is Not what you see wyginwys at gmail.com
4 Mar 2009 Çar 16:04:19 EET

Sanirim bu is icin LTSP kullanacaksiniz. Tabii Bu clientlardaki
islemci gucunun cok kullanilmayacagi ve
ana makinenizin guclu olacagi anlamina geliyor. Eger bu sekilde bir
yapilanmaniz varsa LTSp ile sorun olmaz.
Bu ayni zamanda clientlardaki islemci gucunu cope atmak da demek. P4
ve coreduo islemcileri dusundugumuzde
epey bir seyin cope gittigini soyleyebiliriz.
LTSP Pardusla nasil calisiyor bilmiyorum.