[Pardus-kullanicilari] BT sınıfında pardusa göç için teknik destek

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
4 Mar 2009 Çar 13:57:45 EET

Selamlar,
İlle de Findoz istemci diyorsanız: Sunucuda SAMBA ve lokallerde gezici
profil kullanarak kullanıcı hesaplarını bir merkezde kontrol
edebilirsiniz...
Lokalde hiçbir kayıt tıtılmaz her şey SAMBA kullanıcıda tutulur...

Ama elbette arzumuz Pardus'u kullanmanız yönünde... :)

Kolay gelsin,
Mucip:)

İbrahim Paşa Minisker yazmış: