[Pardus-kullanicilari] BT sınıfında pardusa göç için teknik destek

İbrahim Paşa Minisker nostralinux at gmail.com
4 Mar 2009 Çar 11:11:04 EET

Kırşehir ilinde İlköğretim okullarındaki Bilişim Teknolojileri sınıflarında
pardusa geçebilmek için göç planı hazırlıyorum. Bt sınıflarında ana makina
mantığı olmadığından windows işletim sistemlerinde her makina kendi başına
çalışıyor. Pardusa göç sürecinde ise Bt sınıfını kullanan tüm öğrencilere
kullanıcı hesabı açabilirsek her pc de sorun olur diye düşünüyorum. Ana
makina mantığı ile tüm kullanıcılar için bir server kurabilir miyim?
Öğrenciler hangi PC ye oturursa otursun kendi kullanıcı adı ve şifresini
girdiğinde hesabını açabilsin. Bu durumda öğrenci pclerine pardus kurarsak
ana makine için ne yapmam gerekir. kullanıcı hesapları serverde nasıl
olacak. bu konuda teknik dökümanları olan ya da başka fikri olan arkadaşlar
paylaşırsa sevinirim.