[Pardus-kullanicilari] PARDUS KURULUM YARDIMI

occam cam occam34 at hotmail.com
3 Mar 2009 Sal 20:48:55 EET

http://www.pardus.org.tr/belgeler/kurulum_nasil.html adresinde anlatıldığı gibi Pardus'u indirdim ve İSO yazılımını yaptım. Kurulum Cd hazır olduktan sonra bios ayarlarından cd ile başlamayı seçtim ve bilgisayarımı yeniden başlattım. Pardus önyükleyicisi ile yüklemeye başladım. http://www.pardus.org.tr/ekran-goruntuleri/kurulum/ekran-02.html linkte verdiğim sayfa geldi, yalı çalışmaya başladı diye düşünüyorum ama bu adımdan ileriye geçmedi... YArdımcı olunabilirse sevinirim.
Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/photos.aspx