[Pardus-kullanicilari] home klasörü

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
3 Mar 2009 Sal 19:13:48 EET

2009/3/2 Ercan KURU <ercankuru at ercankuru.com.tr>

> Diskimi 3 bölünmüştü. 1.bölüm root 2 bölüm home 3. bölüm takas olarak
> ayarladım.
> Bilgisayarıma format atıp tekrar yükledim. home klasörünü root bölümüne
> kurdu. Eski home dizini duruyor. Bunu nasıl kullanabilirim?

Format atip tekrar yukledim derken partition tablosunu ucurmadiniz ve sadece
ROOT bolumunu formatladiniz diye anliyorum.

Tekrar kurulum sirasinda HOME dizini olarak o partition'i secseydiniz boyle
olmazdi. Yine de simdi /etc/fstab dosyasinin icine HOME icin bir satir
eklemeniz sorunu cozecektir.

Bu sekilde fstab'lari olanlar belki buraya ilgili satiri yazabilirler, su
anda bir is seyahatinda Pardus'umdan uzakta oldugumdan yazamiyorum.

--
Emre