[Pardus-kullanicilari] Uzak masaustu

Sercan SENTUNA sercansentuna at gmail.com
3 Mar 2009 Sal 18:14:36 EET

Herkese selamlar;

Sorun şirkette kullandığım pcden kaynaklanıyormuş sanırım. Dün akşam evden
bağlanmaya çalıştığımda hiç bir sorunla karşılaşmadım. Bu sabah işletim
sistemini tekrar kurdum şimdi bağlanıyorum. Ama neden böyle olduğu konusunda
bir fikrim yok. Cevap yazan herkese çok teşekkür ederim. İyi çalışmalar

Sercan Şentuna