[Pardus-kullanicilari] ağ bağlantısı sorunu

Aydın Şenler adsenler at gmail.com
3 Mar 2009 Sal 17:24:53 EET

03 Mar 2009 Sal tarihinde, basar yıldırım şunları yazmıştı:
> Selam arkadaşlar.Yine bir konuda yardımlarınızı istiyorum.
> Bilgisayarımda kde 3,5 ,10 kurulu.İş yerindeki workgup da 6 adet (windows
> işletim sistemli )pc var workgrub bilisayarlarının hepsını görebiliyorum
> fakat onlar beni göremiyor.onların beni görmesini nasıl saglarım
> saygılarımla....

Tasma>Sistem>servis yöneticisinden samba servisini çalışır duruma getirin ve
açıksa güvenlik duvarını kapatın.
Tasma>internet>samba yolu ile de yönetici hakları ile bağlanacak ağ adını
yazın ve paylaşımları kaydedin.
Pardus ağda hemen ortaya çıkamayabiliyor. Bu gibi durumlarda samba servisini
kapa-aç yapmak gerekebilir.
Samba biraz sorunlu çalışıyor ama zamanla siz de alışırsınız artık.
Kolay gelsin.