[Pardus-kullanicilari] av pardus kurmaya çalışıyordum ama sonra aniden

Mehmet Gürol Çay gulizgurol at gmail.com
3 Mar 2009 Sal 16:33:50 EET

On Monday 02 March 2009 22:50:45 adem tug wrote:
> cd yi iso dosyası olarak mümkün olan en düşük yazdırma hızında 8x,4x veya
> en iyisi tabi varsa 2,5x hızında yazdırmalısın.birde indirdiğin pardusun
> mde5 kodlarını kontrol etmelisin.indirme sırasında hir hata olusması varmı
> diye.

Arkadaşım sana tavsiyem windows ortamında yazacaksan cdni Img Burn adlı
program ile yazman. İnternette arasan bulursun herhal.

ImgBurn programını çalıştır. ImgBurn menüsünden "Write image file to disc"
seçeneğini saçin. Karşınıza çıkan menüde "Source" altındaki "Please select a
file..." yanında bulunan "Browse for a file..." seçeneğini seç ve iso
dosyasının yerini göster. Sonra en altta bulunan "Write" seçeneğini tıkla ve
programın yazmasını  bekle hızını otamatik ayarlayacaktır o. Nero mero hikaye
onlar.

İyi çalışmalar.

--
Mehmet Gürol Çay