[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta tv İzleyemiyorum.

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
2 Mar 2009 Pzt 23:59:33 EET

Mustafa Bey lütfen dikkat edin yanıt yazarken; bakın verdiğiniz linkten
aynen kopyaladım buraya yapıştırıyorum:
Özellikleri

   - wmv, mpg, mpeg, avi, divx, xvid, mp4, flv gibi birçok video tipini
   çalıştırabilir.

   - Audio CD. mp3, ogg gibi birçok ses dosyasını çalıştırabilir.

   - "mms" protokolünü destekler.

   - Dijital TV kartlarını destekler.

Lütfen bakınız ne diyor 'Dijital tv kartlarını destekler' diyor. Lütfen
yanıt yazmak için yazmayın.

Kolay gelsin iyi günler.

02 Mart 2009 Pazartesi 14:06 tarihinde Mustafa Tosuner