[Pardus-kullanicilari] Ekiga Twinkle SIP meşgul tonu frekansı sorunu

erdener at gmx.net erdener at gmx.net
2 Mar 2009 Pzt 23:49:40 EET

Selamlar, eskiden SIP uzerinden arama yapabiliyordum ama artik arayamiyorum. Aranani bir kere caldiriyor ancak anladigim kadariyla calma tonunu mesgul tonu olarak algiliyor ve aramayi sonlandiriyor. Yani bir kere caldirip kapatiyor ve mesgul diyor. Ekiga ve Twinkle da ayni sorunu yasamaya basladim. Sanirim SIP saglayicim calma ton frekanslarini degistirdi. Bu frekanslarin dogru algilanmasini veya en azindan mesgul tonunda baglantinin otomatik olarak kapatilmamasini nasil saglayabilirim?

--
Computer Bild Tarifsieger! GMX FreeDSL - Telefonanschluss + DSL
für nur 17,95 ¿/mtl.!* http://dsl.gmx.de/?ac=OM.AD.PD003K11308T4569a