[Pardus-kullanicilari] Uzak masaustu

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
2 Mar 2009 Pzt 17:09:43 EET

Mon, 2 Mar 2009 14:51:33 +0000, "Sercan Sentuna"
<sercansentuna at gmail.com> :

> Sirket icindeki windows 2008 kurulu olan pclere Krdc ile remote
> atabiliyorum fakat farkli lokasyonlarda bulunan pclere remote
> atamiyorum. rdp://IP ADRESI ve rdp://IP ADRESI:PORT yazarak denedim
> fakat bir sonuca ulasamadim. Bu sorunun nasil giderilecegi hakkinda
> bilgisi olan var mi?
Farkli yerlerdeki routerlar bu soz konusu portu, baglanmak istediginiz
bilgisayarin ilgili portuna yonlendiriyorlar mi?

Yerel agda kullanmakla, internette kullanmak arasinda teknolojik acidan
hicbir fark yok. Aradaki tek fark arada gecilen ag cihazlari ve onlarin
yonlendirme tablolari.

                   Doruk