[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta tv İzleyemiyorum.

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
1 Mar 2009 Paz 23:46:33 EET

Bilen bilmeyen herkes bu konuda yanıt yazmış. Sanırım yardımcı olmak
gayretiyle yazılan yanıtlar bunlar ama kişiyi yanıltmaktan başka bir işe de
yaramıyor gibi.. Öncelikle birkaç arkadaşın müdahale etmiş olduğu gibi
Kaffeine ile sadece dijital tv kartları tanıtılıp tv izlenebilir. İkincisi
ise genel olarak Linux da özel olarak ise Pardus'da analog bir marka tv
kartının çalıştığı nadirdir. Bu konuda şahsım adına birkaç analog tv kartını
denedikten sonra pes etmiş bulunduğumu söylemek isterim. Bu konu hakkında
hata kaydı girdiğimde ise sabırlı olmam dışında pek bir yardım gördüğüm
söylenemez. Geliştirici arkadaşlardan rica ederek, genel olarak Linux'da
özel olarak ise Pardus'da analog tv kartlarının neden bu kadar zorluk
çıkardığı ve çalışmadığı hakkında birkaç satır bilgilendirme yazısı
bekliyorum.