[Pardus-kullanicilari] selamlar

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
1 Mar 2009 Paz 17:34:04 EET

Ali Beyin karşılaştığı bu problemle bugün ben de kde4'ü açarken karşılaştım.
Daha önce kde4 ile giriş yaparken bu uyarı ile karşılaşmamıştım. Ancak
birkaç gündür kde4 ile Pardus'u kullanmıyordum. Bugün açarken aşağıdaki
hatayı verdi. Tamam dedikten sonra da kapkara bir ekranla karşılaştım, alt +
ctrl + backspace yapınca masaüstüne erişebildim.

Hata mesajında ise şunlar yazılıydı.

KDE için süreçlerarası iletişimin kurulmasında bir hatayla karşılaşıldı.
Sistemin verdiği mesaj:
Could not open network socket
Lütfen "dcopserver" programının çalıştığından emin olun!

Teşekkür ederim.

--
Karanlıktan şikayet etmek yerine aydınlık için bir mum da sen yak