[Pardus-kullanicilari] Rapid hesbınızda problem var mı?

Veli Kabayel kabayel at gmail.com
1 Mar 2009 Paz 09:20:27 EET

account u aldığınızda size bir mail gonderiyor kullanıcı ID numarası
ve sifre olarak
o maili support at rapidshare.com adresine gonderin biraz probleminizden bahsedin

Bu arada ucretli uyemisiniz yoksa koleksiyon uyesisiminiz yani
serverine dosya gonderip bu dosya gonderme karşılığında dosya
indirebileceginiz kullanıcımıdır uyeliğiniz.

Veli Kabayel