[Pardus-kullanicilari] BİLGİSAYARIMIN İŞLEMCİSİNİ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM

Murat YALLIKURT murate-posta at hotmail.com
30 Haz 2009 Sal 23:53:22 EEST

Arkadaş donanım listeleyicisinde 2 adet görünüyor demiş. Muhtemelen hyper threading teknolojili bir işlemcidir(Yazılımsal olarak paralel çalışıyordur)

İşlemci upgarade pek mantıklı karşılanmaz. Çünkü muhtemelen kullandığın işlemci ile anakartın uyumlu(veri yolları, adres yolları), yeni almayı planladığın işlemci ne kadar iyi bir işlemci olursa olsun sana sağlayacağı maksimum fayda anakartının desteklediği kadardır(cache bellek istisna)

Ram, ekran kartı upgrade mantıklı olmasına rağmen, işlemci değiştirmenin mantıklı olduğunu düşünmüyorum.

Free Developer