[Pardus-kullanicilari] BİLGİSAYARIMIN İŞLEMCİSİNİ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
30 Haz 2009 Sal 16:03:52 EEST

Arkadaşım
Anakartınız işlemci soketi 775 pin mi yoksa 940 pin mi yanlış
hatırlamıyorsam işlemci için anakart üzerinde tek soket bulunur işlemciniz
duo işlemciyse ana karta taktığınızda iki işlemci olarak işlem yapar çift
işlemcili sistemlerde kullandığınız işlemcinin Ghz ne göre değişir  3.2 Ghz
lik işlemci ile Duo core 1.6 Ghz toplam 3.2 GHz arasında duo işlemci lehine
%1-1.5 kadar bir fark var bunun için de duo işlemciye yüksek meblağ
ödemenize gerek yok kanısındayım.İntel celeron 3.2 ile Duo core 1.6 toplamda
3.2 Ghz yaparki bununla arasında %2-3 gibi duo işlemci lehine fark
mevcut.Kullandığınız bilgisayarı hızlı matamatiksel işler ve formulasyonda
kullanıyorsanız  duo işlemcili ve yüksek GHz deki işlemcili bir sistem
yerinde olur oyun içinse Ram inizi arttırmanızın yararı olur. İşşallah
yardımcı olabilmişimdir. İyi günler