[Pardus-kullanicilari] Açilmayan internet sayfasi..

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
30 Haz 2009 Sal 08:35:51 EEST

29 Haziran 2009 23:34 tarihinde Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca> yazdı:

> Merhaba,
>
> İlginç bir şey yaşıyorum;
>
> Bir kaç saat önce internet sayfamızın DNS ayarlarını değiştirdim ve yeni
> adrese XP ve Vista üzerinden Explorer, Firefox, Opera ve Safari aracılığıyla
> girebilmeme karşın, iki ayrı makinede Pardus üzerinden denemiş olduğum
> Firfox ve Opera'dan giremiyorum.
>
> http://www.bizimanadolu.com
>
> Zaman aşımı uyarısı veriyor ve giriş vermiyor?
>
> Neden olabilir acaba?
>
> Esenlikle...
>

> Ömer Özen

Windows ilede acilmiyor, dns guncellemeleri uzun surebilir siz
bilgisayarinizda onceden acmis oldugunuz icin cache ile aciyor olabilir. Bu
tarz problemleri dns degisikliklerinde bende yasayabiliyorum. Yanlis
hatirlamiyor isem en gec 24 saat icerisinde guncelleme aktif oluyor.

--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net