[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Kablosuz Sorunsalı

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
30 Haz 2009 Sal 00:17:47 EEST

Vatan bilgisayardan DELL marka bir laptop satın aldık. Aşağıda
özellikleri var..

http://www.vatanbilgisayar.com/productDetails.aspx?I_ID=38034

Findos Fista yüklü bu makineye, Ubuntu 9.04 kurdum..Tüm donanımı
sorunsuz tanıdı ve çok güzel çalıştı..

Pardus 2009 Beta kurdum..Fakat Kablosuz ağ kartını görmedi..FN tuşu ile
kablosuzu açıp kapadığım zaman, sistem tepsisinde
açılıp kapandığını belirtiyor..Ağ Yöneticisinden Kablosuzu görmüyor..

Acaba ne yapabiliriz? lspci çıktısı aşağıda, Ubuntu'nun tanıdığı
kablosuz kartını Pardus'un da tanıması gerekmez miydi?

 >09:00.0 Ethernet controller: Marvell Technology Group Ltd. 88E8040
PCI-E Fast Ethernet Controller (rev 13)
 >0c:00.0 Network controller: Broadcom Corporation BCM4312 802.11b/g
(rev 01)

Selamlar..

E.Ersan SÜLÜN