[Pardus-kullanicilari] Thunderbird'de URL'leri açma

Seda Akay akay.sed at gmail.com
29 Haz 2009 Pzt 16:18:51 EEST

Merhaba,

29 Haziran 2009 09:49 tarihinde Alper Oguz <alper2 at oguz.biz> yazdı:

> Merhaba,
>
> Pardus 2009'da daha önce Thunderbird 2'yi Mozilla'dan tar.gz paketini
> indirerek kullanıyordum. Bugün baktım Thunderbird 3 paketlenmiş, artık
> paketinden kullanıyorum.
>
> Yalnız her ikisinde de mesajlardaki Web linklerini tıklayarak açamıyorum.

Bu çok sinir bozucu sorunu ben de Pardus 2008'de yaşıyorum. Thunderbird'ü
ilk kez Windows üzerinde kullanmaya başlamıştım ve o zaman böyle bir sorun
yoktu.

Yalnız URL'yi Firefox adres satırına yapıştırmak üzere kopyaladığımda
Klipper köşeden fırlıyor ve Firefox ile açma seçeneği sunuyordu. Yine de
tıklayıp açmak kadar rahat değildi.

Pınar'ın çözümünü gördüm. Eve gidince deneyeceğim ancak yine de, bunun daha
"normal insan" için olan çözümü yapılsa daha iyi olur. Biz de bilmediğimiz
şeylerle uğraşmak zorunda kalmayıp muhtaç duruma düşmez, bu yüzden çok
seviniriz. :)

İyi çalışmalar,

SedA.