[Pardus-kullanicilari] VirtualBox (kapalı sürüm)ile oyun oynanabirlirmi ?

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
29 Haz 2009 Pzt 13:07:16 EEST

Virtualbox ile pardus üstünde windows çalıştırılıyor. Sonuçta gerçek
donanım üstünde çalışır gibi windows çalışıyor, Pardus ta donanım
çalıştırma sorunu olmasa bile, sistemi fazlaca yoran sanallaştırma
yerine söz konusu programları doğrudan windows üstünde çalıştırmak
sanırım daha mantıklı yada wine çözüm olabilir.

Baris CUHADAR
http://baris.bckm.org