[Pardus-kullanicilari] [P2009 B] KDE'yi kaldırıp Xfce'yi kurmak

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
29 Haz 2009 Pzt 12:27:10 EEST

29 Haziran 2009 11:36 tarihinde, Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>
adlı kullanıcı şunu yazmış:

> [...]
> şişiyor. Ama şöyle kurabilirdin:
>
> sudo pisi it -c desktop.xfce.base
>
> Böylece sadece temel bileşenler kurulacak, eklentileri ise kendin
> karar verebilirsin. Bununla beraber, KDE bileşenini tamamen uçurduğun
> için, açılış yöneticin de beraberinde gitmiş olmalı (KDM). Dolayısıyla
> X login ekranı açılıyor. Şuan 2009 deposunda giriş yöneticisi olarak
> şimdilik KDM var bir tek. KDM'yi tekrar kurarsan eskisi gibi
> kullanmaya devam edebilirsin.
>
> Eğer KDM'yi kurduktan sonra hala xdm açılıyorsa, /etc/conf.d/xdm
> dosyasında öntanımlı giriş yöneticisini "kdm" olarak yazman

kdm kurup /etc/conf.d/xdm dosyasında aşağıdaki gibi değişiklik yaptım;

DISPLAY_MANAGER="kdm"

"xsm: Default" diye bir pencere çıkıyor, bunu "Shutdown" yapınca kdm
giriş arkaplanı görünüyor ve şu mesaj çıkıyor;

"No greeter widget plugin loaded, Check the configuration"
[OK]

Ok Tıklayınca konsola düşüyor.