[Pardus-kullanicilari] 2009 beta, kamerayı tanımıyor

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
28 Haz 2009 Paz 03:43:53 EEST

LD_PRELOAD=/usr/lib/libv4l/v4l1compat.so skype

Üstat, yukardaki komutla çalıştırınca skaypı, kamera normal çalıştı. Ama
kamera çalıştığı sürece, konsol aşağıdaki çıktıyı sürekli tekrarlıyor. Bunu
sorun olarak gördüğümden değil, yalnız geri bildirme amacıyla yazıyorum.

libv4lconvert: Error decompressing JPEG: unknown huffman code: 0000ffff
libv4lconvert: Error decompressing JPEG: unknown huffman code: 0000ffff

Yardımınız için teşekkürler.