[Pardus-kullanicilari] Ethernet Kartını Tanımıyor

Seval Unver unver.seval at gmail.com
26 Haz 2009 Cum 20:23:27 EEST

Merhaba,

Teşekkürler arkadaşı yönlendirip üye olmasını sağlayım en iyisi. Bir de
Beta'da sorun düzelmiş olabilir diyor Özgür, onu da söylerim.

Bunun gibi sorunlar ve sürücü sorunu yaşayanlar için ne yapılması
gerektiğini anlatan bir yazı linki gönderirseniz de çok güzel olur. Çünkü
sık sık bana bu tür sorular yönlendiriyorlar. Tekrar teşekkür ederim.

İyi akşamlar.
Seval