[Pardus-kullanicilari] firefox

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
26 Haz 2009 Cum 17:58:52 EEST

Merhabalar,
2008,2 kurulu bir makinede, bir yanlışlık sonucu önemli miktarda güncelleme
yetkili kullanıcı kipinde yapılmış. KDE3,5 masa üstünde ilk açılışta firefox
açılıyor ancak kapadıktan sonra firefox açılmıyor.
Konsolda firefox komutu hata vermiyor, konsolda yetkili kullanıcı olunduktan
sonra firefox komutu ile firefox açılabiliyor.
.mozilla dosyasını silmeyi denedim. sildikten sonra firefox bir kez açılıyor
ve bahsettiğim hata tekrarlıyor.
Yetkili kullanıcı olarak firefoxu kaldıramıyorum.
sudo pisi rm firefox --ignore-dependency komutu ile kaldırıp tekrak normal
kullanıcı olarak firefoxu tekrar kurdum, ancak sorun devam ediyor.
Ne yapabilirim?
kolay gelsin.

--
Doç. Dr. Ünal Özüm