[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'da son güncelleme sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Haz 2009 Cum 10:47:36 EEST

Sayın Ömer ve Hasan bey
Pardus 2009 Beta sürümünün kararsızlıkları olabileceği konusunda gereken
uyarılar verilmişti. Eğer Alpha veya Beta yı sisteminize kuruyorsanız bu
gibi durumlardan daha kolay bir çıkış yolu için ,kurulun aşamasında
kendinizle birlikte iki ayrı kullanıcı yaratıp bunları yetkili kullanıcı
olarak atamanız ve isterseniz misafir kullanıcı da oluşturabilirsiniz. Böyle
bir sorun ile bir yetkiliyi tanımadığında diğer yetkili kullanıcı ile
sistemi başlatırsınız. Tabi yine açılmazsa Ctrl alt F1 ile konsolda komutlar
ile işlem yaparak bozuk olan pk.i veya güncellemede yarım kalmış paketi v.s
yi bulup düzeltip tekrar X i çalıştırıp grafik ekranda işlerinize devam
edebilirsiniz. Bunları göze alamıyorsanız en azından 2009 RC2 yi beklemenizi
önerebilirim ne de olsa kararlılık açısından Beta dan ileridir ve Kararlı
sürümden bir öncesidir ki buda kararlı sürüm için küçük rötuşlar için
elzemdir.İyi günler.