[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.2 ve vbox

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
26 Haz 2009 Cum 10:19:04 EEST

Orada yazıldığı üzere /etc/conf.d/local.start 'ı kwrite ile kök kullanıcı
olarak şu komutu vererek açtım:

kdesu kwrite /etc/conf.d/local.start

El ile bağlanmak istediğimde kullandığım komutları son satıra ekledim. Sanal
bilgisayarı yeniden kapatıp açtığımda otomatik olarak bağlandı. Bunu
öğrendiğim çok iyi olduğu başlangıca koymak istediğim herşeyi bu şekil
ayarlayabilirim sanırım.

local.start'ın sonuna şunları ekledim:

# /etc/conf.d/local.start

# This is a good place to load any misc programs
# on startup ( use 1>&2 to hide output)

/etc/init.d/vboxadd start
/etc/init.d/vboxvfs start
/etc/init.d/vboxadd-timesync stop
/etc/init.d/vboxadd-timesync start
mount -t vboxsf Paylaşımın_adı /mnt/bağlamak_istediğim_konum

Sayenizde sorunum çözüldü yardımınız için çok teşekkür ederim.