[Pardus-kullanicilari] Pardus ile aynı dili konuşmak...

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
24 Haz 2009 Çar 15:56:10 EEST

Teşekkürler, yabancı dillerle sorun yok zaten tüm hayatım ingilzceyle
geçiyor fakat durum temelli olaylar ve çözümleri için - mesela bir kamera
sorunda Onur bey şu şu dizin altında şu isimli bir dosya yaratın , içine de
şunu yazın gibi - bir çözüm üretmişti. Bu gibi çözümleri üretrebilecek
seviyeye gelmek için yine aynı yolları mı takip etmek gerekir? Bol bol
okumak, zaman ayırmak...

Kullanılması gereken komutu bildikten sonra nasıl kullanılacağını anlamak
kolay olur kanaatindeyim zaten...