[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 pisi sorunu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
24 Haz 2009 Çar 11:23:03 EEST

Merhaba arkadaşlar dün pardus 2009 da pisi problemi yaşamıştım. Pisiden
program güncellenmeyiyor ve kurulmuyordu. Pardus 2008 rc 2 ye geçtim tekrar.
Dün herşey normaldi. Bu gün açtığımda yine ne program kuruluyor nede
güncelleniyor. Ancak konsolda güncelleme yaptım. onda bir problem olmadı.
Paket Yöneticinde bir sıkıntı var. Pardus 2008 de güncelleme yada program
kurmak istediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum.

org.freedesktop.DBus.Error.NoReply: Message did not receive a reply (timeout
by message bus)

Bu sorun sizce neden kaynaklanır ? Yardımcı olabilirseniz çok makbule geçer.

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ