[Pardus-kullanicilari] internete girme sorunu

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
23 Haz 2009 Sal 12:29:15 EEST

23 Haziran 2009 Salı günü (saat 12:15:15) Aşır Demirel Gmail şunları yazmıştı:
> pardusu kapatıp windowsa  geçtim hiç bir sıkıntı yok hemen giriyor sitelere
> ama parduste en az 30 saniye bekliyorum bu googlede bile bekliyorum

İnternet'e ne şekilde bağlanıyorsunuz (kablolu/kablosuz)? Modem, Router, Firewall veya bir Vekil
sunucu üzerinden mi İnternet'e çıkıyorsunuz? Windows ve Pardus'un IP adresleri aynı mı?
Yavaşlığın sebebi ağınız ile ilgili gibi görünüyor. Ağ yapınız hakkında vereceğiniz detaylı bilgiler
ile daha iyi bir yardım alabilirsiniz.

--
Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS - TESCOM UPS