[Pardus-kullanicilari] SAMBA çöktü.

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
22 Haz 2009 Pzt 22:33:18 EEST

Ömer Bey merhaba,
kernel-source ve kernel-headers paketlerini yükleyince samba bende
de çökmüştü. Sistem ayarlarından Samba yapılandırmasını
ayarladığınızda smb.conf dosyasına tanımsız karakterler yazıyor. conf
dosyası yüklenemeyince de samba çalışmıyor. smb.conf dosyasını elle
yazdığımda düzeldi. Hatta varsa 2008 smb.conf dosyanız ile yer
değiştirebilirsiniz.
Kolay gelsin.

21 Haziran 2009 Pazar günü (saat 20:01:14) Omer Ozen şunları
yazmıştı: