[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'daki sorunlarim..

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
22 Haz 2009 Pzt 19:07:05 EEST

Merhaba,

Makinem Toshiba Satellite 1400 (dizüstü), yeni bir makine değil ama, Pardus 2008'i çok iyi bir biçimde destekliyordu.

RAM 700 MB üzeri.
Yeterince sabit disk kapasitesi var.

Ekran için şu bilgileri veriyor:
Software Rasterizer
2,1 Mesa 7,5-rc2

Pardus 2009'daki sorunlarımı bir sıralayayım dedim:

1 - Ekran çözünürlüğü 800x600'da kaldı, 1024X768 olması gerekiyordu. Sürücü bulamadım.
O nedenle görüntü ekranın ortasında kaldı. :-(

2 - Samba sık sık çöküyor, bilgisayarı yeniden başlatsam da bişey fark etmiyor, giriş vermiyor.

Çalıştığı zamanlarda Windows XP üzerindeki paylaşım dizinini görmüyor.
2008'de tam tersi, XP'yi görüyor, giriş veriyor, Vista'yı görmesine karşın giriş vermiyor.

Yine Samba çalıştığı zamanlarda sol yandaki sütunda XP üzerindeki Yazıcıyı görmesine karşın, yazıcı ayarlarını yapmak istediğimde yazıcıyı görmüyor, ama normal olarak paylaşım verdiğim dizini görüyor. Dolayısıyla yazıcıyı da tanıtamadım. :-(

Ayrıca ev dizinine çoğu kez giriş vermiyor. Yaylanıp duruyor, ama sonra kendiliğinden duruyor işlem.

Bi tek düzgün çalışan şimdilik, Amarok; müzik dinleyebiliyorum. O da değişmiş, 2008 üzerindeki bana göre daha kullanışlıydı.

Herhalde başka şeyler de vardır, (örneğin gördüğüm kadarıyla KFTP Grabber, ftp istemcisi, emesene, skype gibi yazılımlar daha PİSİ'ye girmemiş) şimdilik bu kadar.

Esenlikle..

Ömer Özen

Ask a question on any topic and get answers from real people. Go to Yahoo! Answers and share what you know at http://ca.answers.yahoo.com