[Pardus-kullanicilari] Everest SCH 568 Webcam Işık Sorunu

cihan inan cihan253 at gmail.com
21 Haz 2009 Paz 18:06:41 EEST

lsusb çıktısı şu şekilde olan (Bus 006 Device 002: ID 0c45:613c Microdia PC
Camera (SN9C120))  web kameramla ilgili bir sorun yaşamaktayım. Kameranın
üzerinde bulunan ışıklar sürekli açık konumda. Windows üzerinde programı
sayesinde ayarlar bölümünden ışığı açıp kapatmak mümkün olmasına rağmen bunu
pardus üzerinde başaramıyorum. internet üzerinde yaptığım araştırmalarda da
yolunu bulamadım. bu konuda yardım edebilecek birileri var mı acaba? Pardus
2008.2 kullanmaktayım sistem güncel. yardımcı olunabilirse sevinirim.

--
Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/