[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Engin CILIZ eng_5858 at hotmail.com
21 Haz 2009 Paz 12:32:37 EEST

ben ekran kartıyla filan uğraşmadım. sadece pardusun sistem ayarları ordanda açılış ayarlarına girdim. açılışta sadece pardus görünüyordu.

sol üst kısımda yeni sistem girin yazan yer vardı ordan girdim disc adı ve açılış diskinin adresini yazın diyordu. açılış diskinin adı kılay hemen xp yazınca sorun yok yada başka ne isim vermek isterseniz verin. ancak açılış diskinin adresine gelince biraz uğraştım; ancak sonunda buldum normalde orda c sürücüsünün nereye kayıtlı olduğunu buldum dosya sırası aynen şu şekilde " /dev/sda2 " bunu yazdım açılış diski adresine oldu. şimdi pc açılırken açılışta soruyor pardus ve xp diye. deneyin belki sizde de işe yarar iyi günler. yardımcı olabildiysem ne mutlu.
Engin CILIZ