[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 beta grub

beytim bilgili.beyto at gmail.com
19 Haz 2009 Cum 21:52:02 EEST

Hayal kırıklığı demiştim önceki iletide ama pardusun en sevdiğim özellipi
nereye istersen olmaz demiyor. Son yeni çıkan ext4 lü fedorası medorası
seven7 falan hep bilgisayarın harddiskinden yer isterken pardusu
smartdiskede aynı kolaylıkta sabit diskteki gibi kurabiliyorum

Pardus 2009 grub ise  sisteme girdim açılış yöneticisine yeni ekle den   ilk
satıra findoş

İkinci satırada /dev/sda1/ yazdım harddiskteki işletim sistemlerini açtı. Bu
da zahmet olmasa gerek bizlere.