[Pardus-kullanicilari] 2009 beta grub

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
20 Haz 2009 Cmt 11:51:00 EEST

title Pardus 2009 Beta
root (hd1,0)
kernel (hd1,0)/boot/kernel-2.6.30_rc8-120 root=LABEL=PARDUS_ROOT3 vga=791
splash=silent quiet vga=0x317
initrd (hd1,0)/boot/initramfs-2.6.30_rc8-120
Arkadaşım Beta grub u yukarıda görüyorsunuz (hd1,0) bölümü sizde hangi disk
hangi bvölümse düzeltmeniz gerekecek bir başka konu ise grubun içindeki
LABEL=PARDUS_ROOTibaresinin arkasında sayı olmayacağı gibi 1 veya 2 veya 3
olabilir ki bu da sisteminizde kaçıncı Pardus kurulumu olduğunu
gösterir.Pardus 2008 grubuna eklerken bunu göz önüne alın veya açılana kadar
PARDUS_ROOT1 açmazsa PARDUS_ROOT2 gibi değişikliklerle deneyin.Beta yı
kurarken ext3 formatını seçmiş olsaydınız diğer disk bölümlerine rahat
ulaşabilirdiniz, bir ikincisi ise grub kombinasyonuna dikkat edip Hda
olduğunu değilse hda olan grub kombinasyonunu seçmeniz gerekmekteydi.
Sisteminizde 2 Hdd mevcutsa açılışta Bios ayarlarına girerek hdd tercih
sıralamasını değiştirip Beta nın kurduğu gruba ulaşabilirsiniz.Kolay gelsin