[Pardus-kullanicilari] PÝSÝ

Abdullah Karacabey siyahsuskunluk at gmail.com
17 Haz 2009 Çar 17:13:49 EEST

Bir değişiklik olmuş; dün yaptığım güncellemeler konsolda yeniden göründü.
Dünkü güncellemede pisi %100'e ulaştı ve öylece kaldı, ben kendim
kapatmıştım pencereyi, sanırım sorun oradan kaynaklanıyor. Şimdi pisiyi
konsoldan yeniden güncelledim ama hala grafik ekranında açılmıyor. Akşam eve
gidince tüm güncellemeleri yeniden yapayım; belki bir değişiklik olur.

Yardımınız için teşekkür ederim; yeni bir şey daha öğrenmiş oldum.

Saygılarımla

Abdullah Karacabey

17 Haziran 2009 16:41 tarihinde Abdullah Karacabey <siyahsuskunluk at gmail.com