[Pardus-kullanicilari] klavye sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
17 Haz 2009 Çar 15:26:45 EEST

2009/6/17 Aşır Demirel Gmail <asir.demirel at gmail.com>

> emre cevabın için teşekkür ederim zaten anlattıklarını ben yapıyorum ama f
> seçtiğim zaman ben ayarlayana kadar hep aynı olmasını isiyorum internettede
> dolphin programındada

Tamam, ben de klavye degisiklikleri global etkili olsun secenegini sec
diyorum ;)

Pardus 2009'da, System Settings'e girip (ingilizce anlaticam), Regional &
Language modulunu calistirip, solda ikinci secenek olan Keyboard Layout
secilip, ordan gerekli layout'lar girilip, ikinci "tab"daki "Switching
Options" tiklayip, bu pencerede en ustteki "Switching Policy" "Global"
secilirse sorun kalmayacaktir.

Ayni yerden bu degistirme isi icin klavye kisayolu atayabilmeniz lazim.

--
Emre