[Pardus-kullanicilari] Temalar, compiz fusion ve uzak masaüstü

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
17 Haz 2009 Çar 14:24:42 EEST

Merhaba Arkadaşlar,

Bir kaç hafta önce farkında olmadan yarattığım bir sorunla ilgili ancak
danışma fırsatı buluyorum. Bilgisayarımda güncel 2008.2 yüklü. Maddelerle
durumu özetleyeyim.

- Bir kaç hafta önce, farklı KDE temaları denedim. Bunlardan biri (hangisi
hatırlamıyorum) bilgisayarın her açılışında Compiz Fusion Icon'un açılmasına
sebep oluyor.

- Compiz fusion icon kendi başına bir sorun teşkil etmiyor fakat bu
bilgisayara uzak masaüstü ile bağlandığımda pencerelerin çerçeveleri, sağ
üstteki küçültme, tam ekran yapma ve kapatma "düğmecikleri" gözükmüyor.

- Uzak masaüstü ile bağlıyken compiz fusion'u kapatıp tekrar çalıştırınca
pencere çerçeveleri normale dönüyor.

- Panellerimi ekranın üstünde tutuyorum. Normalde Sağ üstte saatin yanında
olan Kmixer, Knazar vb. program ikonları uzak masaüstü ile bağlanınca
gözükmüyorlar ve compiz fusion icon tekrar başlatılınca Pardus butonu içine
taşınıyorlar.

Bu sorunları kökünden nasıl çözebilirim acaba? Mesela su olarak

service compiz fusion icon off

gibi bir komut mu kullanmak gerekir?

Teşekkürler, iyi çalışmalar,

Çağaçan Değer