[Pardus-kullanicilari] Mediawiki "tartýisma" kismi...

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
16 Haz 2009 Sal 20:25:09 EEST

2009/6/16 Server Acim <serveracim at gmail.com>

> Merhaba,
> Bu soracağım soru hakkındaki bilgileri sanırım mediawiki, wiki sayfalarına
> katkıda bulunanlar daha kolay cevaplayacaklardır.
>
> Ben Üniversite sunucusu üzerindeki ftp alanıma "MediaWiki" kurdum. Linki
> aşağıda:
> http://web.inonu.edu.tr/~sacim/mediawiki/index.php/Ana_sayfa<http://web.inonu.edu.tr/%7Esacim/mediawiki/index.php/Ana_sayfa>
>
> Bu sayfayı, bir arkadaşım ile birlikte geliştireceğiz. Fakat, sayfanın
> üstündeki menülerde yer alan ve "tartışma" yazan kısmın, "tartışma" olarak
> [...]

Öncelikle bunu düzeltebilmek için o Viki'de bürokrat yetkilerine sahip
olmanız lazım.

Özel sayfalardan Wiki arayüz metinlerine tıklamanız lazım. Arkasından arama
çubuğunda talk girdisini aratın.

talk
mesaj

yazan hücredeki

{{#ifeq:{{TALKSPACE}}|Kullanıcı mesaj|mesaj|tartışma}}

ibaresini "tartışma" (tırnaksız) olarak değiştirin.

Hepsi bu kadar :).