[Pardus-kullanicilari] pardusta program açlıştırma

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
16 Haz 2009 Sal 17:33:38 EEST

Merhaba ben o programı hiç kullanmadım. Ancak Pardus üzerinde tekir muhasebe
yazılımı var. Yapılabilirmi tamda bilmiyorum. Kullandığınız Programdaki
kayıtları tekire aktararak Bundan sonraki işlemlerinizi tekir ile
sürdürebilirsiniz. Tekir i Pardus deposunda bulabilirsiniz.
Tekir web sitesi http://www.tekir.com.tr/

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ