[Pardus-kullanicilari] avea usb stick mobil baðlantý paketi(ACÝL)

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
14 Haz 2009 Paz 21:17:29 EEST

2009/6/14 Yusuf Muhsin <yusufmuhsin at gmail.com>

> avea usb stick mobil bağlantı paketi aldım. usb yi modem olarak
> görüyor, kendi yazılımı olmadan çalışmıyor, yalnız pardusta otomatik
> tanımıyor, wine ile kurulumda sıkıntı yaşıyorum.

Bu paketi wine ile kurmaya calismanizin bir anlami yok. Donanimla ilgili bir
konu oldugundan wine yardimci olmayacaktir. Sizin yapmaniz gereken, bu veya
benzeri bir usb stick'in linux'larda nasil calistirilabilecegini bulmak.

Eger sistem bu usb baglanti cihazini taniyorsa isiniz nispeten kolaylasmis
demektir. Tam usb'yi taktiktan sonra,

dmesg

komutunun ciktisi ne diyor?

--