[Pardus-kullanicilari] pisi paket boyutu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
14 Haz 2009 Paz 17:31:26 EEST

Yanılmıyorsam bu normal pk.lerin boyu ile delta pisi pk.güncellemesi ile
oluşan farl olsa gerek. Bu sabak 240 kadar delta pisi pk. güncellemesi 86 Mb
civarında iken 42.5 Mb.lık download ile güncelleme tamamlandı.Tabi bu sabah
en uzun ve en yüklü delta pk.güncellemesi yaptık.Güncellemeler seri ve
sorunsuz tamalandı.Herhalde bu güncelleme ile %50 nin üzerinde beta olduk
sayılır.İyi günler