[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 ATI sürücü?

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
14 Haz 2009 Paz 00:30:24 EEST

Çok sağolun yaptım sonuna :) Aşağıdaki çıktı geldi ama 200 yada 300 so lu
bişi gelmedi.
(II) AIGLX: Loaded and initialized /usr/lib/xorg/modules/dri/swrast_dri.so

Ati Hd 3470 ekran kartı var pc de.

Şimdi 3D desteği yokmu bunun.

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ

13 Haziran 2009 Cumartesi 23:33 tarihinde Emre Erenoglu