[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 ATI sürücü?

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
13 Haz 2009 Cmt 21:34:14 EEST

On Sunday 14 June 2009 08:21:22 ramazan wrote:

> Doğru söylüyorsunuz 2008 de herhangi önemli sayılabilecek bir sorunla
> karşılaşmadım. Korkum 2009 için bir sorun olacak mı diye. Sizce 2009
> yüklediğimde bir sorun olur mu?

Bu seri 2009'daki sürücüler tarafından destekleniyor; ancak denemeden herhangi
bir sorun olup olmadığını bilemeyiz. Deneme sürümleri, olası sorunların ortaya
çıkarılması için var. Şu anki hata raporu sayısına baktığımda önemli bir sorun
yokmuş izlenimi veriyor.

grep _dri /var/log/Xorg.0.log

komutu verildiğinde sonu r200_dri.so veya r300_dri.so ile biten bir satır
görüyorsanız hiçbir ek işlem yapmadan 3D desteği alabiliyor olmalısınız.