[Pardus-kullanicilari] USB bellek ve HDD lerde yazma sürat sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
13 Haz 2009 Cmt 18:10:43 EEST

2009/6/13 Gökhan Yurdusev <gyurdusev at gmail.com>

> Sadece ben miyim bu sorunu yaÅŸayan? Garip...

Yani 1 Mbyte/saniye civarlarinda deseydiniz USB 1.1 calisiyor derdim ama 6-7
dediginiz icin USB 2.0 claistigina eminz. Dolayisi ile secenekler azaliyor,
disklerdeki dosyalarin bolunmuslugu, vs. bir etken olabilir, veya yazma
islemi sirasinda dmesg  komutunun ciktisina bakilarak herhangi bir uyari
mesaji geliyor mu gorulebilir, diskin baska bir yerinden baska bir dosya
kopyalanmaya calisilabilir. Belki ki hakkaten bu flash diskin hizi bu
kadardir, diger isletim sistemi yanlis bilgi veriyordur...

--
Emre