[Pardus-kullanicilari] Pardus Alpha ve flash diskten kurulum

Cem Topuz topuzcem at gmail.com
12 Haz 2009 Cum 20:34:41 EEST

Merhaba arkadaşlar,
Ben derdimi iyi anlatamamışım. Yoğunluktan e-postayı acele yazmışım. Benim
bilgisayarımda şuan hiçbir sistem yüklü değil. Yani halihazırda açılmıyor ve
ben Pardus yüklemek istiyorum. Nasıl yükleyebilirim. tekrar bi yardımcı
olmaya çalışırsanız sevinirim. Acemi olduğum için pek bir bilgimde yok.
Uğraşıp kendimi bu konuda geliştirmeye çalışacağım.