[Pardus-kullanicilari] Virtualbox Kapalı sürümde uzak masaüstü sorunu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
12 Haz 2009 Cum 15:57:56 EEST

Şimdi emre bey sona doğru yaklaştığımızı hissediyorum :)
Tasma dan ağ yöneticisine baktım 192.168.1.33 şekilde ip almış. Hemen krdc
ile denedim ve Bağlandım :D. Modemiminde Ağ adres çeviricisi > Port
Yönlendirme Yolunu izleyerek 3389 portu atadım. Ama tam buradan mı atanıyor
bilmiyorum birde Gelişmiş > Statik Yönlendirme diye bir yer var ama sanırım
benim yaptığım yer doğru. Fakat portu yönlendirdim yine de normal ip den
bağlanmıyor.

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ