[Pardus-kullanicilari] pardus 2009'da tarayıcı nasıl kullanılır ?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
12 Haz 2009 Cum 13:25:37 EEST

2009/6/12 Koray Ozdemir <186600 at gmail.com>

> sanırım yanlış bilgilendirmişim. samsung'un linux için sürücüsünü kuruyorum
> ve yazıcıyı da tarayıcıyı da kullanabiliyorum ancak tarayıcıyı ocr modunda
> kullanamıyorum.
>
> sormak istediğim ocr modunda tarayıcıyı nasıl kullanabilirim olacaktı.

OCR modu ne demek tam anlamadim. Eger bir sayfayi ustunde degisiklik
yapilabilir bir ofis belgesine donusturmek istiyorsaniz, ayri ayri
yazilimlar kullanabilirsiniz.

Sonuc olarak, tarayici fonksiyonu ile belgelerinizi ilgili resim formatina
cevirin (tiff, jpeg, gif, vs. vs.), sonra bir ocr programi ile (pardus'ta ne
var bilemiyorum) bunlari karaktere cevirtin. Ayri ayri isler yani.

--
Emre