[Pardus-kullanicilari] PARDUS TA HAFIZA KARTI

Abdullah ÜLKER abdullah.ulker at yahoo.com.tr
12 Haz 2009 Cum 08:42:49 EEST

eğer kart üzerinde önemli verileriniz yoksa disk tablosunu sıfırlamayı
deneyebilirsiniz.
Dikkat kartın mount edilmemiş olması gerekiyor.
dd=/dev/zero of=/dev/sda bs=512 count=1
veya sdb kart her hangisi ise.
bu aşamadan sonra kartı telefonunuzla veya gparted ile biçimleyebilirsiniz.
Uygulama sorumluluğu size aittir.
Kolaylıklar.

ramazan yazmış: