[Pardus-kullanicilari] PARDUS TA HAFIZA KARTI

ramazan rkarakas43 at gmail.com
12 Haz 2009 Cum 13:38:14 EEST

On Tuesday 09 June 2009 14:48:54 pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr
wrote:

> Kabul etmedi ne demek? Pardus'taki hata mesajlarini yazabilir misiniz
> (varsa)?  Pardus'ta karti su anda kullanabiliyor musunuz formattan sonra?
>
> Emre

Kabul etmedi derken Emre bey malesef kartı ne findosta nede hala pardus ta
kullanamıyorum. Ayrıca findosta bu kart yüzünden format atmak zorunda kaldım.
Artık bu kartın önemi yok teşekkür ederim.
Fakat findosa formattan sonra Pardustan findostaki dosyalara ulaşamıyorum
ayrıca ntfs olan diğer iki partitona da  mount oluyor içindeki dosyalarıma
ulaşamıyorum. Mountmaneger ile bağlıyorum ve kullanıma açıyorum. Tekrar
Pardusu kapatıp açtığımda silbaştan tekrar mount yapmak gerekiyor. ÖNEMLİ
BELGELERİMİ DİĞER İKİ BÖLÜMDE TUTUYORUM MALUM 2009 ZA GEÇECEĞİZ. Sizce ne
yapmalıyım.